Вторинна переробка покришок Schwalbe

Вторинна переробка покришок Schwalbe

 



Schwalbe є першим у світі виробником велосипедних шин, який взяв на себе відповідальність за переробку використаних велосипедних покришок, перетворюючи їх на нові шини. І це при тім, що переробка не залишає жодних відходів.

У тісній співпраці з Pyrum Innovations AG та Technische Hochschule Köln – Університетом прикладних наук, Schwalbe розпочала пілотний проєкт із розробки інноваційної системи переробки велосипедних шин. Кількість енергії, збереженої шляхом переробки вживаних товарів у порівнянні з виробництвом нових, є предметом дискусій. А от  зменшення кількості відходів, які потрапляють на звалища -  ні. Саме зменшення кількості відходів Schwalbe прагне досягти за допомогою пілотної програми переробки використаних шин.

За підтримки Федерального міністерства економіки та енергетики Німеччини (BMWi) проєкт досліджує, як розробити екологічну систему переробки використаних велосипедних шин. Наразі непотрібні шини спалюють або захоронюють на звалищах, і мета партнерів по співпраці полягає в тому, щоб змінити це на економічну систему шляхом відновлення сировини.  Schwalbe планує використовувати цінну вторинну сировину, отриману в процесі переробки старих шин, для виробництва нових продуктів.


Компанія Schwalbe багато років працює над покращенням екологічності та переробки, запровадивши свою схему переробки камер у Великобританії у 2020 році(Роздрібні продавці, які підписалися на цю схему, зможуть повернути сировину вагою 15 кг із використаними камерами як зі своєї майстерні, так і зібрані від клієнтів. 

Після збору відповідної кількості сировини, її доставляють у будь-яку з понад 3000 точок видачі DHL по всій Великобританії, де її безкоштовно повертають назад до Schwalbe для переробки на нові камери. Факт, який, можливо, не є широко відомим, усі велосипедні камери, які зараз виробляє Schwalbe, на 100 відсотків придатні для переробки.


Оновлення:

Компанія Schwalbe реалізувала свою ініціативу з переробки камер у Швейцарії за допомогою Zibatra Logistik AG, ставши п’ятою країною в програмі відновлення викинутих камер будь-якої марки в будь-якому роздрібному магазині велосипедів. Майже шість мільйонів камер було перероблено з 2015 року за допомогою процесу девулканізації Schwalbe у Німеччині, Великій Британії, Бельгії та Нідерландах. Програму планується розпочати в Північній Америці на початку 2023 року, а переробка шин також наслідуватиме її приклад після того, як буде налагоджено логістику. Магазини просто реєструються в програмі, збирають старі камери, упаковують, а потім безкоштовно відправляють непотрібні в Schwalbe. Цей процес також приніс Schwalbe нагороду Eurobike Green Award 2015, Green Concept Award 2020 і German Sustainability Award 2021.

Коли Schwalbe запитали, чи повністю компанія планує розвивати цей процес і виготовляти всі камери та шини з 100% переробленої гуми в майбутньому, їхній менеджер зі зв’язків із громадськістю Штеффен Юнгст сказав наступне:

 

Наш поточний пілотний проєкт тестує систему переробки відпрацьованих велосипедних шин, яка генерує цінну вторинну сировину з точки зору циклічної економіки. У довгостроковій перспективі ми хотіли б створити систему переробки відходів Schwalbe як стійку альтернативу порівняно з поточною утилізацією шляхом спалювання відходів.

Наш дослідницький відділ наполегливо працює над використанням перероблених матеріалів у нових продуктах Schwalbe. Однак ця розробка повинна відповідати всім властивостям нашої продукції, що стосуються безпеки, і забезпечувати певну продуктивність. Таким чином, використання вторинної сировини буде залежати від технічних, екологічних і не в останню чергу економічних факторів.


Чи є велика різниця в споживаній енергії для переробки та подальшого виробництва від звичайного нового виробництва продукту?

 

Вся наша діяльність у сфері сталого розвитку базується на добре обґрунтованих дослідженнях. Маючи це на увазі, ми дуже уважно розглядаємо загальний процес підходу Schwalbe до переробки шин. Кінцевою метою є скорочення використання енергії та ресурсів.

Оскільки ми все ще перебуваємо в статусі пілотного проєкту з нашими шинами, ми можемо надати вам деякі дані з нашої програми переробки камер, де ми вже деякий час використовуємо матеріал для нових продуктів. Там виробництво переробленого матеріалу заощаджує 80% енергії « - Штеффен Юнгст, менеджер зі зв’язків із громадськістю Schwalbe

Schwalbe розпочала пілотну фазу в січні 2022 року з приблизно 50 дилерами, а на кінець листопада їх число вже перевищило 1300. І з кожним днем ​​кількість зростає.

Придбати велосипедні покришки Schwalbe можна за посиланням.

Джерела:
https://cyclingindustry.news/schwalbe-ups-its-eco-efforts-with-tyre-recycling-pilot/
https://cyclingindustry.news/schwalbe-to-launch-uk-inner-tube-recycling-at-corebike/
https://cyclingindustry.news/schwalbe-eyes-expansion-of-tube-recycling-programme-1206/
https://www.pinkbike.com/news/schwalbe-sets-sights-on-manufacturing-tires-exclusively-from-recycled-rubber.html
https://efahrer.chip.de/e-bikes/shimano-studie-findet-heraus-darum-fahren-die-leute-e-bikes-wirklich_1010348
https://www.imbikemag.com/mountain-bike-news/2022/12/schwalbe-collects-20-000-used-tire-from-a-cellar/

Коментарі