Тестування автомобілів на розпізнання велосипедиста на дорозі.

Напівавтономні автомобілі здійснили 5 з 15 зіткнень з велосипедистами.

тестування автомобіля і зіткнення з велосипедистом

Тестування виявило, що не всі автоматизовані системи водіння виявляють велосипедистів на перехрестях.

 Тестування, проведене Американською автомобільною асоціацією (AAA), показало, що не всі автомобілі з напівавтономною технологією водіння помічають велосипедистів на чотиристоронніх перехрестях.

«Для велосипедиста, який перетинав смугу руху тестового транспортного засобу, зіткнення відбулося 5 із 15 спроб, або 33% », – йдеться в AAA.

Тестування Subaru Forester 2021 року випуску з використанням системи допомоги водієві «EyeSight» виявило, що запатентована технологія не помітила велосипедиста на перехресті. Автомобіль Subaru не надав жодного попередження про виявлення або ініціював гальмування у відповідь на велосипедиста на перехресті.

Речник Subaru Домінік Інфанте заявив, що автовиробник вдосконалив свою систему EyeSight для 2022 модельного року.

Розширені системи допомоги водієві — або ADA — це електронні технології, які допомагають водіям у керуванні автомобілем та функціях паркування.

«Наше тестування демонструє, що неякісна продуктивність є скоріше нормою, ніж винятком [для ADA]», — сказав директор з автомобільної техніки AAA Грег Бреннон.

Хоча Subaru провалив тест, манекен-велосипедист був помічений Hyundai Santa Fe 2021 року випуску з «Highway Driving Assist» і Tesla Model 3 2020 року, оснащеним «Автопілотом».

Те, що деякі ADA (системи допомоги водієві ) працюють, а інші ні, не буде комфортом для велосипедистів і пішоходів. І водіям теж не слід покладатися на цю технологію, тому що тестування AAA виявило, що лобове зіткнення відбулося під час усіх 15 тестових проїздів для зустрічного автомобіля в межах смуги руху.

тестування автомобілів на зіткнення з пішоходами

Тестування автомобілів на зіткнення з пішоходами. Автомобіль із технологією запобігання зіткненню при гальмуванні перед зіткненням на основі Luminar LiDAR .

«Для велосипедиста, який перетинав смугу руху тестового транспортного засобу, два з трьох тестових транспортних засобів виявили велосипедиста та у відповідь запустили екстренне гальмування», – виявили AAA.

«Хоча це багатообіцяючий результат, спостереження про те, що один з трьох тестових транспортних засобів не зміг виявити "ціль" - велосипедиста під час жодного тестового запуску, ще раз свідчить про те, що сценарії надзвичайної ситуації є більш складними для систем ADA загалом». AAA визнала, що системи ADA «продовжують удосконалюватися», але що вони «не здатні до стабільної роботи автомобіля без постійного нагляду водія».

Автомобільна організація рекомендує автовиробникам «зосередитися на покращенні продуктивності системи ADA в надзвичайних сценаріях.

 

Автор статті: 

Джерело: Forbes

Коментарі