Огляд велосипедного світла Ravemen PR1600 за версією всесвітнього веложурнала BIKERADAR
Велосипедне світло Ravemen PR1600 новинка 2020 року.
Порівнюючи з Exposure, Hope, Cateye та іншими торговими марками, Ravemen не такий відомий світовий бренд, проте в модельному ряді представлені моделі з якісними показниками за доступною ціною.
В минулорічному огляді велосвітла від журналу MBUK Magazine модель Ravemen PR1200 отримала 4,5 з 5 балів, тому цього року ми вирішили протестувати іншу модель в лінійці - Ravemen PR1600, яка має яскравіший світловий потік і роздрібну ціну 3570 грн.
Ravemen PR1600 – технічні характеристики
Дана модель має заявлений світловий потік в 1600 люмен, два CREE діоди, кожен з яких має свою окрему лінзу, яка дає різні промені, в залежності від активного режиму.
Одна лінза дає промінь для використання на дорогах – широкий зі зрізаними полюсами. Таким чином, знижується засліплення зустрічного транспорту та велосипедистів. Даний режим варто використовувати в умовах, коли є значний зустрічний потік транспорту.
В максимальному режимі на 1600 люмен вмикаються обидва діоди, до попереднього променя додається ще й аналог автомобільного «дальнього» світла – круглий промінь з можливістю засвітки на дальні дистанції. Це ідеальний режим для використання на трейлах.
На корпусі є LED дисплей, на якому відображається режим освітлення та приблизний час роботи фари в годинах. Над дисплеєм розташовані 2 кнопки: перша для перемикання між променями, друга для зміни режиму освітлення.
Світло має 5 режимів для роботи в режимі «ближнього» світла (від 100 до 800 люмен, включаючи 1 режим блимання) та три режими «дальнього» світла (від 400 до 1600 люмен).
Пульт дистанційного керування бездротовий, з кріпленням типу «велкро». На пульті розміщені 2 кнопки, які відповідають кнопкам на корпусі фари.
Зарядка акумулятора відбувається за допомогою роз’єму USB Type C. Крім зарядного роз’єму, фара має це й USB-out порт, який можна використовувати для підзарядки інших пристроїв.
Окрім того, сама фара здатна працювати від power-bank в мінімальному режимі освітлення.
Кріплення фари на кермо пластикове. Підходить для діаметрів 31,8 та 35 мм завдяки резиновим вставкам.
Ravemen PR1600 в роботі
1600 люмен повністю вистачає для освітлення дороги (як в темну пору доби так і просто для позначення себе вдень). Проте повноцінний даун-хіл заїзд з цією фарою все ж робити не варто.
Ravemen PR1600 має пристойну зону освітлення, а промінь виявляє всі перешкоди на шляху як на відстані, так і безпосередньо перед велосипедом. Порівнюючи з конкурентами, фара вражаюче гарно освітлює весь шлях.
Проте в окремих випадках ми хотіли б бачити більш широкий промінь світла – наприклад, коли стежка різко повертає або на трейлу різко вивертаєш кермо.
Але структура променя освітлення має і плюси – відрізок перед велосипедом освітлюється чудово, колір світла теплий та приємний. Він підсвічує всі камінці, коріння та нерівності на шляху.
Дистанційне керування інтуітивне і підійде велосипедистам, які полюбляють змінювати режими освітлення, в залежності від стилю їзди. Наявність Bluetooth кнопки дає можливість перемикання між режимами не відриваючи руки від керма. Ремінець велкро дозволяє встановити кнопку будь-де, проте є і недолік – сам ремінець недостатньо міцно тримається на складних нерівних трасах.
Функції кнопок на корпусі відповідають кнопкам на дистанційному пульті, тож для користування фарою не обов’язкова навіть інструкція. Дисплей з індикацією заряду батареї чіткий, час роботи видно гарно. Коли батарея сіла, з’явиться повідомлення «Lo».
Під час тесту в максимальному режимі фара пропрацювала 1 годину 35 хвилин, що на 11 хвилин довше заявлених виробником показників. Звісно, якщо перейти в більш економний режим, час роботи збільшиться (наприклад, 2 години в режимі 800 люмен «дальнього» світла та 2 години 30 хвилин для 800 люмен в режимі «ближнього» світла).
На відміну від деяких конкурентів, Ravemen PR1600 не має датчику, який реагує на рух, але в цьому ціновому сегменті така функція майже не зустрічається.
Кріплення зручно встановлюється на кермо, зажимається шестигранником. Під час їзди навіть в жорстких умовах, кріплення не люфтить та не прокручується. Як бонус – можливість підігнати розмір за допомогою резинових підкладок.
Як ми тестували світло
Тест світла – складна задача. Оскільки складно виміряти реальний світловий потік без спеціального обладнання, ми порівнювали наскільки яскраво різні моделі освітлюють шлях. Колір світла, форма променя і тип лінз відповідають заявленим показникам виробника, як і заявлена потужність світла.
Посилання на оригінал статті: https://www.bikeradar.com/reviews/accessories/lights/front-light/ravemen-pr1600-front-light-review/?image=2&type=gallery&gallery=1
Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=_ox6jd_r1H4
Коментарі